Regulamin E-stylista

Regulamin usługi E-stylista

§1. Postanowienia ogólne oraz definicje

1. Regulamin określa zasady, zakres oraz warunki świadczenia usług za pośrednictwem serwisu internetowego www.modin.pl, prowadzonego przez firmę Modin Natalia Stempniewcz z siedzibą w Sokołowice 73 56-400 Oleśnica, NIP: 9112002658 

2. Warunkiem zamówienia Usługi jest wcześniejsze zapoznanie się z poniższym Regulaminem oraz akceptacja jego treści. 

3. Warunkiem rozpoczęcia Szkolenia jest dokonanie przez Klienta płatności przelewem na wskazane przez Usługodawcę konto bankowe. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Szkolenia między Klientem a Usługodawcą.

4. Terminy użyte w regulaminie oznaczają:

  • Usługodawca - firma Natalia Stempniewicz Modin, Sokołowice 73, 56-400 Oleśnica
  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej, która dokonuje zakupu Szkolenia o nazwie „E-stylista“ lub zgłasza jego chęć.
  • Szkolenie – usługa świadczona przez Usługodawcę w ramach szkolenia za pośrednictwem Serwisu, będący przedmiotem Umowy sprzedaży między Usługodawcą a Klientem.
  • Umowa – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem bez jednoczesnej obecności fizycznej stron.
  • Serwis – strona internetowa www.modin.pl 

§2.Zakres świadczonych usług 

1. Usługą główną świadczoną przez Usługodawcę jest możliwość zakupu Szkolenia, którego zakres usług obejmuje:

  • stworzenie listy ubrań oraz dodatków dla Klienta, które bądą odpowiednie pod względem jego stylu życia oraz sylwetki. Lista tworzona jest na podstawie zdjęć oraz wypełnionej przez niego ankiety 
  • przygotowanie listy zakupów dla Klienta zawierającej 20 rzeczy, które będą odpowiednie dla niego, biorąc pod uwagę jego styl życia, sylwetkę oraz budżet na podstawie zdjęć oraz wypełnionej przez niego ankiety 
  • dobranie ubrań i dodatków do 10 ubrań przesłanych w formie zdjęć przez Klienta na adres e-mail: estylista@modin.pl
  • porady dotyczące pielęgnacji poszczególnych ubrań oraz dodatków
  • wsparcie Klienta, w okresie 10 dni po zakończonym Kursie, w formie porad drogą elektroniczną lub telefoniczną. Pomoc odbywa się tylko w sytuacji, gdy Klient zasygnalizuje Usługodawcy, iż potrzebuje porady. 

§3. Odpowiedzialność 

1. Usługodawca poprzez Szkolenie zobowiązuje się do przekazania Klientowi wiedzy obejmującej metodologię działania z zakresu doboru garderoby poprzez przesłanie materiałów edukacyjnych, stowrzonych i dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta. 

2. Materiały edukacyjne stworzone dla Klienta w czasie trwania Szkolenia przygotowywane są z największą starannością przez Usługodawcę na podstawie wypełnionej przez Klienta ankiety oraz jego zdjęć. 

3. Usługodawca zobowiązuje się do wykonania zakresu swoich działań w najwyższym stopniu zaangażowania oraz wykorzystania całej swojej wiedzy w dziedzinie doboru ubrań, ktorą posiada. Jednak Usługodawca nie gwarantuje Klientowi osiągnięcia załozonego przez niego efektu związanego ze zmianą doboru odzieży, gdyż ten zależny jest od wspólpracy i zaangażowania obu stron. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami Usługodawcy.

4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych, które przekazuje Usługodawcy podczas wypelniania ankiety oraz przesyłania zdjęć, rezultat Szkolenia w dużej mierze zależy od rzetelności danych. Na ich podstawie tworzone są indywidualnie dopasowane materiały edukacyjne wykorzystane podczas Szkolenia.

§4. Zasady świadczenia usług

1. Warunkiem zamówienia Szkolenia jest wybranie przez Klienta daty rozpoczęcia Szkolenia oraz dokonanie przez niego płatności 

2. Usługodawca zobowiązuje się do potwierdzenia złożenia zamówienia na Szkolenie przez Klienta w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności. Wiadomość zawiera również informacje o dalszym postępowaniu.

3. Za termin rozpoczęcia Szkolenia uznaje się datę, która zostałą wybrana przez Klienta podczas składania zamówienia na Szkolenie.

4. Usługodawca zobowiązuje się do przesłania ankiety Klientowi wraz z dalszymi instrukcjami postępowania na podany przez niego adres e-mail w terminie rozpoczęcia Szkolenia

5. Klient zobowiązuje się do wypełnienia ankiety i odesłania jej w ciagu 48 godzin od jej otrzymania do Usługodawcy wraz z dziesięcioma (lub mniej) zdjęciami ubrań, do których chce, by Usługodawca zaproponował dobór innych tworząc gotowe zestawy ubraniowe.

6. Klient zobowiązuje się do przesyłania raz dziennie, przez 5 kolejnych dni od odesłania wypełnionej ankiety, zdjęcia swojej stylizacji wraz z jej opisem. Przesyła je na adres e-mail: estylista@modin.pl lub w formie MMS’a wysyłajac go pod numer telefonu podany przez Usługodawcę.

7. Po przesłaniu przez Klienta piątego zdjęcia stylizacji, Usługodawca w przeciągu 4 dni roboczych zobowiązuje się do przesłania wszystkich materiałów szkoleniowych przygotowanych i dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta

8. Szkolenie kończy się wraz z przekazaniem przez Usługodawcę wszystkich materiałów szkoleniowych Klientowi na podstawie danych, które otrzymał. W razie niedotrzymania terminów przesyłania zdjęć oraz ankiety przez Klienta okres Szkolenia ulega wydłużeniu, lecz nie może przekroczyć ono 30 dni. Po tym okresie Usługodawca przesyła Klientowi materiały szkoleniowe na podstawie dostarczonych przez niego danych przy czym Szkolenie zostaje zakończone.

9. Po zakończeniu Szkolenia przez okres kolejnych 10 dni roboczych Klient może poradzić się Usługodawcy w sprawie swoich stylizacji poprzez przesłanie zdjęcia swojej stylizacji na adres e-mail: estylista@modni.pl lub poprzez MMS na numer telefonu wskazanego przez Usługodawcę.

10. Usługodawca zobowiązuje się do odpowiedzi w związku z powyższą poradą w ciągu 2 godzin od otrzymania wiadomości w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Na wiadomości otrzymane po godzinie 17:00 Usługodawca odpowie jak najszybciej będzie to możliwe w następnym dniu roboczym.

§5. Prawa autorskie

1. Materiały szkoleniowe stworzone dla Klienta przez Usługodawcę podlegają ochronie z tytułu autorskich praw majatkowych oraz praw do wykorzystania wizerunku przynależących Klientowi

2. Usługodawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej na wszystkie materiały szkoleniowe.

3. Klient udziela Usługodawcy licencji na wykorzystanie przesyłanych przez niego zdjęć w celu realizacji Szkolenia.

§6. Dane osobowe

1. Usługodawca w czasie trwania Szkolenia zbiera dane osobowe Klienta takie jak:

Imię i nazwisko

Numer telefonu (nie jest wymagany)

Adres e-mail

Wzrost

Obwód bioder i klatki piersiowej

Rozmiar buta 

Zbierane dane są tylko i wyłącznie wykorzystywane na potrzeby realizacji Szkolenia i nie są przekazywane podmiotom trzecim.

 §7. Płatności i rodzaj płatności

1. Klient dokonuje zakupu Szkolenia poprzez dokonanie płatności przelewem na konto bankowe Usługodawcy poprzez serwis płatności internetowych PayU SA.

§8. Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Szkolenia wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta:

2. Dostęp do internetu

3. Przeglądarka internetowa: Opera w wersji 10 lub wyższej, Safari w wersji 4 lub wyższej, Chrome w wersji 9 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 8 

lub wyższej, Firefox w wersji 3.5 lub wyższej

4. Przeglądarka plików

5. Posiadanie adresu e-mail

6. Posiadanie urządzenia pozwalającego na wykonywanie zdjęć

 §9. Postanowienia końcowe

1. Powyższe ogólne warunki stanowią integralną część zamówienia, zgodnie z art. 384 Kodeksu cywilnego

2. Wszystkie spory wynikające z umów zawartych w oparciu o niniejsze ogólne warunki rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.

3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.09.2017 roku do odwołania. Uslugodawca zastrzega sobie prawo do jego zmiany i równoczesnego udostępnienia nowego Regulaminu w Serwisie

4. Wszystkie pytania proszę kierować na adres e-mail: estylista@modin.pl

Poznajmy się

Miło Cię poznać! Znajdź nas na Instagramie i zobacz czym się inspirujemy, gdzie bywamy i co tam robimy. Oznacz swój post hashtagiem
#modinteam i dołącz do naszego dream teamu! Daj znać co u Ciebie słychać! Chcesz podzielić się z innymi swoją stylizacją? Możesz liczyć na nasz #Repost. Super poznać kogoś, z kim łączy nas pasja. Dzięki, że jesteś :)

Znajdź nas na Instagraie! @modin.pl
I daj się znaleźć! #modinteam

postaw na sprawdzone marki

Na te marki stawiaj w ciemno! Każda posiada kilka wyjątkowych rzeczy, które warto mieć w swojej szafie! Stawiasz na sportową elegancję? Kup białe polo Tommy Hilfiger, sneakersy Adidas i obowiązkowo pilotki Ray Ban. Zresztą te okulary pasują do wszystkich stylizacji! Cenisz klasykę? Wybierz kaszmirowy sweter Benetton oraz skórzaną torebkę Guess. Zaszalej z niezwykłymi dodatkami marki Moschino i przełam je uroczymi balerinkami Ted Baker. Najlepszy basic? Tylko Gap! Zobacz co lubimy w innych markach i znajdź swoje pewniaki!